ווטאאפ
שחזור הזמנה דסקטופ
שחזור הזמנה מובייל
  • משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 350 ש"ח 

  • כל קנייה צוברת 3% Cash-back לקנייה הבאה

  • מינימום הזמנה 150 ₪

ZEST - טרי. איכותי. משתלם מוצרים טריים ואיכותיים עד הבית.

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

עוד לא נרשמתם? זה הזמן

הישארו מעודכנים בנוגע להטבות / מבצעים ומוצרים חדשים שנכנסים לחנויות שלנו לפני כולם.

להרשמה

חנות הטבע האינטרנטית של זסט

כנראה שבטוח שמעתם מאחד הקרובים, או אפילו סתם כך בשיחת חולין ברחוב, על כך שרבים מהאנשים החלו בשנים האחרונות לרכוש בחנויות טבע. אם נדמה היה שחנויות טבע יספקו אך ורק תוספי תזונה וכדומה, כיום חנויות בריאות וטבע ובהן גם מעדניות, מספקות ירקות ופירות אורגניים ואף מוצרי היגיינה וניקיון הבית. מלבד היותן דוגלות בעבודה מול יצרנים אקולוגיים, לכל אלו יש יתרונות שאין במקומות אחרים

 

חנויות טבע ומוצרי בריאות כבר לא דבר חדש. בשנים האחרונות עם ההתחממות הגלובאלית, בעצם עם המודעות להתחממות הגלובאלית, ברחבי העולם הלכה והתפתחה תרבות המזון האורגני ובכלל, מוצרים אקולוגיים יותר. 

אין אדם שחושב ששומן טראנס הוא בריא, או חושב שלצבעי מאכל יש סגולות רפואיות חשובות. אך מה ההבדל בין מלפפון רגיל למלפפון אורגני? האם הבדל בין חומרי ניקוי שאנו משתמשים בהם יום יום הוא משנה ויש לו השפעה על החיים שלנו? בוודאי שכן. אם בעבר מוצרים אורגניים וחנויות טבע היו ״מיוחסים״ לאוכלוסיה כזו או אחרת, כיום הביקוש עלה וגדל פי כמה וכמה עד שאפילו רוב חנויות הטבע והבריאות, למשל ״זסט״, עושות משלוחים של המוצרים עד לפתח ביתכם. 

 

היתרונות שיש ברכישת מזון במעדניית טבע 

כאשר אתם רוכשים ומזינים את עצמכם (וילדכם) במזון אורגני, בין אם מדובר בירקות ופירות ובין אם מדובר בדגים (כן, כן) אתם דואגים לשמירה על שני דברים חשובים ביותר.

הראשון, הוא כמובן על עצמכם. ככל שתאכלו ותצרכו מוצרים אורגניים מחנויות בריאות וטבע, שאינם מרוססים באופן כימי כלשהו או עוברים תהליך הדברה כמו שהרבה פעמים עושים, הגוף שלכם יודה לכם. ירקות ופירות אורגנים עשירים בויטמינים וטעמם מורגש הרבה יותר. כנ״ל גם הביצים.

ביצים אורגניות, או כמו שנוהגים לומר ״ביצי חופש״, אלו ביצים ללא אנטיביוטיקה וחומרים כאלה ואחרים שאינכם רוצים ובטח צריכים בגוף שלכם. עם המודעות לבריאות הורים לילדים קטנים וגדולים נוטים לרכוש אפילו את החטיפים בחנויות טבע ובריאות, כיוון שברור שלא צריך לאסור על הילדים לאכול דברי מתיקה לעיתים, אך עדיף ורצוי שיהיה זה בריא. 

הסיבה השנייה היא כמובן שמירה על כדור הארץ. זה לא סוד שאנשים רבים ברחבי העולם החליטו להיות אקטיביים בקשר למצבו של כדור הארץ שהולך ומדרדר מבחינה אקולוגית. 

חנויות הטבע והבריאות הן ראש החץ של מאבק זה בשמירה על הכדור, כיוון שהאלטרנטיבות הבריאותיות והאורגניות שהן מציעות למוצרים שנהגנו לצרוך הוא עצום ובכך הן ״מחנכות״ את הקהל החדש לפעול למען כדור הארץ. 

מלבד זה, חנויות טבע ומוצרים אורגניים עובדות הרבה פעמים גם עם יצרנים קטנים ואיכותיים שבשל גדלן, מייצרות את הכל תחת פיקוח ותשומת לב. 

 

מוצרי טבע במשלוח 

חנות הטבע האינטרנטית ״זסט״ מציעה מגוון בלתי נגמר של מוצרים ואת כולם ניתן להזמין באינטרנט. כמו בכל הזמנה מהאינטרנט שהנכם מבצעים גם כאן, תוכלו לבחור במדויק את הכמויות והסוגים השונים של המוצרים. 

חנות זו וחנויות אחרות מפוזרות ברחבי הארץ, אמנם לא בכולה ועל כך יש לבדוק בנפרד, ובכל סניף תוכלו לרכוש מוצרים טריים, איכותיים ובריאים שיגיעו אליכם במשלוח. 

בין המוצרים שניתן להזמין במשלוח תוכלו למצוא פירות יבשים שמומלצים ע״י כל רופא, מוצרים טבעוניים (גם מוצרי ניקיון וגם מזון), סלטים טריים מירקות אורגניים וכמובן את כל סוגי הקטניות. את מוצרי הטבע והבריאות שהזמנתם במשלוח תוכלו לתאם לפי הזמנים הנוחים לכם. כל זאת, תוך תיאום ההזמנה כמובן.

יש שאלות? מידע נוסף תוכלו למצוא באתר.