ווטאאפ
שחזור הזמנה דסקטופ
שחזור הזמנה מובייל
  • משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 350 ש"ח 

  • כל קנייה צוברת 3% Cash-back לקנייה הבאה

  • מינימום הזמנה 150 ₪

ZEST - טרי. איכותי. משתלם מוצרים טריים ואיכותיים עד הבית.

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

עוד לא נרשמתם? זה הזמן

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו 7% מתנה על הרכישה הראשונה, הישארו מעודכנים בנוגע להטבות / מבצעים ומוצרים חדשים שנכנסים לחנויות שלנו לפני כולם.

להרשמה

מוצרי וחטיפי האצות של זסט

 

היתרונות של חטיף אצות הופכים אותו למאכל מושלם שיכול להתאים לגיוון התפריט התזונתי של גברים ונשים בטווח גילאים רחב. אבל איך בוחרים אותו מה ההבדלים בין הסוגים? הנה כל מה שצריך לדעת

חטיפי אצות בדרך כלל מיובשים וצלויים, ומגיעים במגוון טעמים וסגנונות. חטיפי אצות הם פריכים וטעימים, וניתן ליהנות מהם כחטיף בפני עצמו או כחלק מארוחה גדולה יותר.

חטיף אצות ים הוא מקור מצוין לחומרים מזינים וויטמינים, כולל סיבים, ויטמינים A, C ו-E ומינרלים חיוניים כגון ברזל, מגנזיום ויוד. בנוסף, מחקרים מצביעים על כך שהתרכובת אלגינט, שנמצאת באצות, עשויה לעזור לשלוט בתיאבון ולעזור לאנשים לאכול פחות.

 

למה לבחור חטיף אצות ים?

חטיפי אצות הם מקור מצוין לתזונה, ומציעים יתרונות בריאותיים שונים למי שבוחר לכלול אותם בתזונה שלהם. הם אופציה נוחה במיוחד עבור אנשים עסוקים שאולי אין להם זמן להכין ארוחה מלאה, אבל עדיין צריכים לצרוך חומרים מזינים.

חטיפי אצות הם חטיף פופולרי עבור אנשים רבים, מכיוון שהם מהווים אלטרנטיבה בריאה לצ'יפס מסורתי וחטיפים לא בריאים אחרים. ישנם כמה סוגים שונים של חטיפי אצות המשתנים בטעם, במרקם ובתזונה.

 

איך מכינים אצות ים ומה ההבדל בין אצות קלויות ומיובשות?

היכרות עם המאפיינים השונים של חטיף אצות ים היא רק חלק ממערכת שיקולים רחבה יותר. בשביל לבחור נכון בין חטיף אצות ים קלויות או מיובשות, צריך להביא בחשבון את האופן שבו מכינים כל מאכל כזה.

הסוג הנפוץ ביותר של חטיפי אצות הוא נורי, שעשוי מאצות מיובשות ממין פורפירה. נורי נמכר בדרך כלל ביריעות דקות וניתן להשתמש בו לעטוף גלילי סושי. לעתים קרובות נורי מתובל במלח ומציע טעם עדין דמוי אוקיינוס. הוא דל בקלוריות ומהווה מקור טוב לויטמינים A, B ו-C.

לשם השוואה, אצה היא גדולה ועבה יותר שניתן לטגן קלות או לצלות להכנת חטיף פריך ומלוח. זהו מקור טוב לחומצות שומן אומגה 3, ברזל וויטמינים ומינרלים אחרים. כמו כן, אפשר להתייעץ עם נציגי זסט לגבי חטיף אצות קלויות או חטיף אצות מיובשות בשביל לבחור איזה מהם לשלב בתפריט לפי הטעם האישי.

 

איך בוחרים חטיף אצות ים?

סבך ים הוא סוג של אצות שבדרך כלל פורסים דק ומייבשים. יש לו מרקם פריך וטעם עדין ומעט מתוק. סבך הים הוא מקור טוב לברזל, סידן וחומצות שומן אומגה 3.

מנגד, וואקאמה היא סוג של אצות שיש לה טעם עדין ומעט מתוק ומרקם רך וחלקלק. וואקמה נמכרת בדרך כלל ברצועות וניתן להשתמש בה במרקים ובסלטים. זהו מקור טוב לסידן, ברזל וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים.

בעת בחירת חטיף אצות, קחו בחשבון את הגורמים הבאים:

·       סוג אצות ים: חפשו אצות עשירות בחומרים מזינים ודלות במתכות כבדות, כמו נורי, דולס ווואקמה.

·       מרכיבים: בדוק את רשימת הרכיבים עבור כל תוספים, חומרים משמרים או טעמים מלאכותיים. בחרו בחטיפים בעלי מרכיבים מינימליים ועשויים עם תבלינים טבעיים.

·       מוניטין מותג: בחרו מותג בעל מוניטין שמקורו באצות ים איכותיות ומשתמש בשיטות חקלאות בנות קיימא.

·       מרקם וטעם: קחו בחשבון את ההעדפה האישית שלכם מבחינת מרקם וטעם. חלק מחטיפי אצות הם פריכים ומלוחים, בעוד שאחרים רכים ומתונים יותר בטעמם.

·       אריזה: חפשו חטיפי אצות שמגיעים בשקית או במיכל הניתנים לסגירה חוזרת על מנת להבטיח טריות ואת הטעם הנהדר.

רוצים לנסות בעצמכם? הקטלוג של זסט מאפשר לכם לבחור מבין שלל מוצרי וחטיפי אצות להזמנה עד הבית!