ווטאאפ
שחזור הזמנה דסקטופ
שחזור הזמנה מובייל
  • משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 350 ש"ח 

  • כל קנייה צוברת 3% Cash-back לקנייה הבאה

  • מינימום הזמנה 150 ₪

ZEST - טרי. איכותי. משתלם מוצרים טריים ואיכותיים עד הבית.

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

עוד לא נרשמתם? זה הזמן

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו 7% מתנה על הרכישה הראשונה, הישארו מעודכנים בנוגע להטבות / מבצעים ומוצרים חדשים שנכנסים לחנויות שלנו לפני כולם.

להרשמה

מוצרי הלחם הייחודיים של לחם ושות'

התפריט של לחם ושות' מעורר השראה: יש בו לחם מיוחד שמתאים לכולם, שילובים מדהימים שחובה לשלב בתזונה היומית ובעיקר חומרי גלם מעולים שמשדרגים את התוצאה הסופית לטעמים שלא הכרנו. אז מה הסוד? הנה כל התשובות

לחם הוא מזון בסיסי בתרבויות רבות ברחבי העולם ומגיע במגוון רחב של צורות וסוגים. מכיכרות לחם מסורתיות ועד אפשרויות מיוחדות יותר, יש משהו לכל אחד. העניין הוא שעד לא מזמן התרגלנו רק להיצע מצומצם של טעמים, אבל התפריט של לחם ושות' מוכיח שאפשר גם אחרת.

 

מה ההבדל בין לחם רגיל לבין לחם מיוחד?

לחם רגיל הוא סוג הלחם הנפוץ ביותר וניתן להכין אותו ממגוון דגנים, כולל חיטה, שיפון ותירס. הוא עשוי בדרך כלל מקמח, מים, שמרים ומלח והוא מחמצת, כלומר תופח לפני האפייה. לחם רגיל יכול להגיע במגוון צורות וגדלים וניתן לפרוס או לא פרוס. כמה סוגים נפוצים של לחם רגיל כוללים לחם לבן, לחם מחיטה מלאה ולחם מחמצת.

לחם מיוחד, לעומת זאת, הוא סוג של לחם שמכינים עם מרכיבים נוספים או טכניקות מיוחדות. דוגמה אחת ללחם מיוחד היא פוקצ'ה, שהיא לחם איטלקי שמעליו עשבי תיבול ושמן זית. דוגמה נוספת היא ג'בטה, שהוא סוג של לחם איטלקי שעשוי מבצק בעל הידרציה גבוהה ובעל צורה ייחודית ומוארכת. לחמים מיוחדים משמשים לרוב כהשלמה לארוחות שונות או שניתן להשתמש בהם להכנת כריכים.

 

האם אפשר להכין לחם ללא גלוטן?

עבור אנשים הנמנעים מגלוטן, לחם עדיין יכול להיות חלק מהתזונה שלהם. לחם ללא גלוטן עשוי מדגנים ללא גלוטן כמו אורז, דורה וקינואה. הלחמים הללו עשויים להיות בעלי מרקם וטעם שונים מלחם רגיל, אך עדיין ניתן ליהנות מהם כחלק מתזונה בריאה. כמה דוגמאות ללחם ללא גלוטן כוללות לחם אורז, לחם קינואה ולחם סורגום.

בתפריט של לחם ושות' למשל שמים דגש על הדברים הקטנים. משקיעים בבחירת חומרי גלם מעולים ומכינים לחם מיוחד שמתאים לכולם, כולל כאלה שאלרגיים לגלוטן או נמנעים ממנו בגלל סיבות אחרות. עם השילובים של לחם ושות', אף אחד לא נשאר רעב.

 

מה זה לחם ללא קמח?

לחם ללא קמח הוא אפשרות נוספת עבור אנשים העוקבים אחר דיאטות ספציפיות. סוג זה של לחם עשוי ממרכיבים כמו אגוזים, זרעים וירקות והוא משמש לעתים קרובות על ידי אנשים שנמצאים בדיאטה דלת פחמימות או קטוגנית. כמה דוגמאות ללחם ללא קמח כוללות לחם מקמח שקדים, לחם מקמח קוקוס ולחם כרובית.

לבסוף, לחם המתאים לתזונה קטוגנית הוא סוג לחם דל בפחמימות ועתיר שומנים בריאים. סוג זה של לחם עשוי לעתים קרובות עם קמח שקדים או קמח קוקוס והוא אופציה טובה עבור אנשים העוקבים אחר דיאטה קטוגנית. כמה דוגמאות ללחם המתאים לתזונה קטוגנית כוללות לחם מקמח שקדים, לחם מקמח קוקוס ולחם זרעי פשתן.

 

כל הסיבות לטעום את לחם ושות'

לסיכום, לחם הוא מזון בסיסי המגיע במגוון רחב של צורות וסוגים. מלחם רגיל, דרך לחם מיוחד, ועד לחם ללא גלוטן וללא קמח, יש משהו לכל אחד. בנוסף, ישנן גם אפשרויות עבור אנשים העוקבים אחר דיאטה קטוגנית. לא משנה באיזה סוג לחם תבחרו, ניתן ליהנות ממנו כחלק מתזונה בריאה ומאוזנת.

איך עושים את זה? בוחרים בתפריט של לחם ושות'. אם יש התלבטות, אפשר גם להתייעץ נציגי המאפייה ולשאוב השראה משנים של ניסיון ואהבה למאכל הכי אהוב, מוכר ופופולארי בישראל ובכל שאר העולם.